Ett lättare liv

En blogg om att gå ner i vikt med hjälp av viktväktarna och träning.

plus på vågen

Kategori:

Åkte till viktväktarmöte för första gången på 4 veckor och jag hade gått upp 0,7 kg sen sist. 
Jag vill ju gå ner några kilon till före semestern.
Delmål 66 först,att jag gått ner 50% av 16 kilo
Delmål 65 min tredje stjärna 
Delmål 64 minus 10 kg o diplom, vore nåt det.

66 kg då ska jag köpa smink.
65 kilo blir det smycken
64 kilo en ny motionscykel!

Så det finns lite att längta till förutom att kläderna kommer att sitta lösare.

Men jag får nog ha tätare delmål än så...
Varje måltid får bli ett delmål.
Att planera, äta o inte äta mer än planerat i inte äta mellan målen o inte överskrida budget!!
Ny dag nya tag
.jag ska nå målvikt i år!!
 Kvällsfikat ikväll kostade 3 sp 
Bananer,glass och 2 msk vaniljsås.
 Nu ska jag sova- huvudvärk!!
Kommentera inlägget här: